KKK

Korduvad küsimused

Siit leiate vastused korduma kippuvatele küsimustele

Klienditoe tööaeg on E-L kell 10 – 18
Telefon: (+372) 50 432 42
E-post: info@merevarustus.ee

Saate valida järgmiste kohaletoimetamise võimaluste vahel:
• DPD kulleriga kohaletoimetamine (üle 100€ tellimustele tasuta)
• Kohaletoimetamine Itella SmartPOST pakiautomaati (üle 40€ tellimustele tasuta)
• Tulla ise kaubale järele Pirita Selveri Collect.Net pakiautomaati (tasuta)

Paneme pärast makse laekumist kauba teie poolt valitud viisil teele ning saadame sellekohase teavituse. Kui tellimuses ei ole üheselt mõistetavat infot kohaletoimetamise kohta, võtab Merevarustus.ee kliendiga ühendust, leppimaks kokku kauba kohaletoimetamise detailid.

Olenevalt kliendi asukohast ja tarneviisist kulub kauba kohaletoimetamiseks 1 – 2 tööpäeva.

Merevarustus.ee e-poes on võimalik tasuda:
• Pangaülekandega (Swedbank, SEB, Nordea, LHV, Danske, Krediidipanga pangalingi vahendusel)
• Ettemaksuarve alusel (koheselt peale tellimuse esitamist saadame teie e-posti aadressile ettemaksuarve)

 

 

Teil on 14 päeva jooksul õigus kaup tagastada. Taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi klient tootepakendit avada. Võtame kauba tagasi ainult kasutamata kujul (kilepakend avamata) ja originaalpakendis. Kauba tagastamiseks tuleb Merevarustuse poe e-posti aadressile pood@merevarustus.ee saata vastavasisuline avaldus 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamise kuupäevast. Kauba tagastamine toimub kliendi kulul (v.a. juhul, kui kaup ei vastanud kliendi tellimusele). Klient tagastab kauba mitte rohkem kui 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamise kuupäevast. Tagastamisele kuuluv summa kantakse kliendi arveldusarvele.

Merevarustus.ee pakutavate toodetega on teil võimalik tutvuda meie Pirital asuvas kontoris, selleks palume kohtumine eelnevalt telefoni teel kokku leppida.